Gå till innehåll

Vissa ljudfiler är utan ljud.


kejLa

Recommended Posts

Hej,

satt och spelade ett spel häromdagen när jag upptäckte att det saknades ljud. Kollade filerna i ljudmappen, vilka är vanliga mp3 filer och dom öppnar helt okej men de är som dom har blivit tomma. Fick då samma filer skickade från en som har samma spel och de funkar på hans dator, problemet är att dom fortfarande är ljudlösa på min dator. Vet inte ens hur de går till, de är som att ljudkortet inte inser att det är ljud i filerna.

Är det någon som vet något om detta?

tack.

k-La

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar :P

och det är Age of Empires 3, hade det installerat tidigare på den här datorn, skickade sen in den för fläkten blev knäpp, och nu när jag installerat om det så blev det såhär. Så det är alltså när jag försöker spela upp ljudfilerna i wmp eller annat ljudprogram som de helt enkelt inte funkar. Det finns 5 mappar med ljudfiler i mappen Sounds till AoE3, det är Chats, cinematics, dialog, music och taunts. Cinematics och music filerna funkar, men de andra är helt enkelt ljudlösa, men endast på min dator. Funkar som sagt helt okej på andra datorer.

tacksam för hjälp :D,

k-La

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...