snowman62 Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 (edited) Hejsan! En god vän till mig har blivit av med sin skiva Office Hem- och Studentutgåva 2007. Han har kvar fodralet med nyckeln. Kan man få tag i en orginalskiva till denna från Microsoft eller är det bara att jaga på nätet eller hos kompisar för att hitta någon att bränna av? //Per Edited November 8, 2010 by snowman62 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Då ska det inte vara nått problem att rippa en polares skiva. Förmodligen finns det att ladda hem från nätet också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman62 Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 OK, det förstår jag. Men jag var nyfiken på de lagliga rättigheterna om han kan få köpa ett nytt media till fodralet s.a.s. Han har ju faktiskt licensen. //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Tror inte han kan köpa nytt media och ärligt så känns det onödigt då det är själva nyckeln som spelar roll! Bara att kopiera en kompis skiva eller dra hem från nätet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Microsoft Direct Services (MDS) Om du behöver ersättningsmedia (CD eller DVD) till din produkt (gäller endast boxversion, FPP, som är köpt separat i butik) eller vill beställa media med servicepack kan du kontakta vår orderavdelning. Måndag - Fredag 09.00 17.00, Telefon: 08-55 99 00 00 Källa: http://www.microsoft.com/sverige/msab/contact/default.mspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman62 Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Tack för all er hjälp. Vi löste det dock genom att ladda ned från www.getmicrosoftoffice.com, och det fungerade perfekt. Tack si3rra. Ska prata med kompisen om dom vill ha mediat. Den kostar väl en liten slant i administrationsavgift. Jag ser denna tråd som löst. //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Det må jag säga väldigt generöst av Microsoft att dem lagt ut programmen för nedladdning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts