Guestis Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Installerade opera 11 och allt var frid och fröjd. Sen installerade jag plugin för gmail chat videosamtal o sånt annat kul. Därefter kraschade den. Förståligt och jag klagar inte, alpha och allt. Men jag avinstallerar och installerar igen, men krashar ändå. Jag vet inte exakt men misstänker att det är pga den här pluginen. Hur i hela vetefältet gör jag för att få det att fungera igen? Är inställningarna kvar även om jag avinstallerar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Titta i mappen \profile\widgets. Var den mappen finns beror nog på vilken typ av installation man gör. Jag gjorde en portabel installation, och min \profile\widgets finns i C:\Program\Opera 11.00 alpha\, men en vanlig installation lägger den troligen i en dold användarmapp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guestis Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Hur gör jag då för att hitta en dold mapp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Mappalternativ, Visning, markera Visa dolda filer och mappar. Du kan också använda sökfunktionen, och aktivera sökning i dolda filer och mappar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts