Gå till innehåll

Problem med gästkontot.


Larserik

Recommended Posts

Fråga mig inte hur - men jag har på nåt sätt lyckats göra gästkontot till administratörskonto och nu går det inte att ändra tillbaka till mitt eget konto igen. Och det går inte att skapa några nya konton heller. När jag namnger ett nytt konto så kommer det upp en ruta som påpekar att namnet inte får innehålla vissa tecken som preciseras - trots att namnet inte innehåller dessa tecken.

Om nån har förslag på lösning - tänk på att mina kunskaper på området är begränsade - men det har ni säkert redan förstått.

/Larserik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lika låst och körivägg hur jag än gör. Nu går det inte att göra en systemåterställning heller. Det kommer upp en ruta om att det inte går att göra en sån när hårddisken är aktiv och att jag ska kolla hårddisken och sen går det inte att kolla hårddisken heller. Jag kanske får ha det så här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lika låst och körivägg hur jag än gör. Nu går det inte att göra en systemåterställning heller. Det kommer upp en ruta om att det inte går att göra en sån när hårddisken är aktiv och att jag ska kolla hårddisken och sen går det inte att kolla hårddisken heller. Jag kanske får ha det så här?

pröva att göra en systemåterställning från felsäkert-läge, då ska det nog gå.

Annars är det formatering som gäller !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...