Larserik Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Fråga mig inte hur - men jag har på nåt sätt lyckats göra gästkontot till administratörskonto och nu går det inte att ändra tillbaka till mitt eget konto igen. Och det går inte att skapa några nya konton heller. När jag namnger ett nytt konto så kommer det upp en ruta som påpekar att namnet inte får innehålla vissa tecken som preciseras - trots att namnet inte innehåller dessa tecken. Om nån har förslag på lösning - tänk på att mina kunskaper på området är begränsade - men det har ni säkert redan förstått. /Larserik Quote
Nilsson Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Förösk att ändra / Lägg till / Ta bort konto på Felsäkert Läge . där ska du nog få det att funka. lycka till. Quote
Larserik Posted November 26, 2010 Author Posted November 26, 2010 Tack för tipset men det funkade inte. Samma problem i felsäkert läge. Quote
Nilsson Posted November 26, 2010 Posted November 26, 2010 (edited) men logga in på Gästkonto och ändra det till Standard och INTE administratör och detta kan du göra eftersom du är administratör med Gästkontot. Annars får det bli en "Systemåterställning" Edited November 26, 2010 by Nilsson Quote
Larserik Posted November 27, 2010 Author Posted November 27, 2010 Det är lika låst och körivägg hur jag än gör. Nu går det inte att göra en systemåterställning heller. Det kommer upp en ruta om att det inte går att göra en sån när hårddisken är aktiv och att jag ska kolla hårddisken och sen går det inte att kolla hårddisken heller. Jag kanske får ha det så här? Quote
Nilsson Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Det är lika låst och körivägg hur jag än gör. Nu går det inte att göra en systemåterställning heller. Det kommer upp en ruta om att det inte går att göra en sån när hårddisken är aktiv och att jag ska kolla hårddisken och sen går det inte att kolla hårddisken heller. Jag kanske får ha det så här? pröva att göra en systemåterställning från felsäkert-läge, då ska det nog gå. Annars är det formatering som gäller !! Quote
Recommended Posts