DAson Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Hej! Hur ändrar man sin e-postadress i profilen på det här forumet? Finns det nån sån funktion eller har jag fel? //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LJ52 Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Din profil inställningar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Under Mina inställningar finns Ändra e-postadressen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted November 26, 2010 Author Share Posted November 26, 2010 Tack jag ville bara veta vart det låg så att jag kan byta när jag känner för det. Men i dagsläget så behövs eller behöver jag inte byta till nån annan e-postadress än! Jag har som sagt inte kollat vad alla inställningar än. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts