bigvanilla Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Hejsan. Har ett problem med ett word dokument som har ett vattenmärke som inte går bort. Arbetar med Word 2003 och när jag går till background->printed watermark, så är den redan bort markerad. Det jag ser i dokumentet är att detta watermark finns bara på vissa sidor efter section breaks. Har också placerat markören i de avsnitt med watermark och försökt ta bort det, men det finns fortfarande avmarkerat. Det är inte jag som har gjort dokumentet från början, utan jag försöker bara fixa till det. Någon som varit med om liknande? MVH Patrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Om det sitter i header kan du dubbelklicka i området och radera manuellt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigvanilla Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Funkade inte :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 (edited) Vilken typ av watermark är det, en som går snett över dokumentet eller en bild etc? Det kan vara så att den ligger i en textbox någonstans i dokumentet. Om det är så kan du prova att klicka i headern som tidigare och sedan leta utanför ramen till headern Edit: Om du vill kan du maila mig ett ex, så kan jag prova. Edited December 6, 2010 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigvanilla Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Tack, nu hittade jag vad det var när jag gjorde som du sa :-) Det var ett WordArt text som låg där. MVH Patrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts