Beardo Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Hejsan... Jag kan inte få Adobe Flash Player att fungera i Windows 7 Home Premium 64-bit. Nästan varje web sida jag besöker har en eller flera funktioner som kräver Flash Player 10 eller senare. Men jag har den redan installerad men ändå frågas det om jag vill installera Flash Player. På Adobe's hemsida så säger de att det förnuvarande inte finns en "skarp" version för Windows 7 64-bit utan det finns en Beta som man kan ladda hem. Den har jag installerad. Jag har även prövat köra deras 32-bit version men den fungerar inte heller för mig. Är det någon som känner till var man kan ladda hem äldre versioner av Flash Player? Tack Quote
Andreas Stenhall Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 För bästa surfupplevelse rekommenderas att man kör 32-bitarsversionen av Internet Explorer även om man har 64-bitarsversionen av Windows. Det är den genvägen i startmenyn som bara heter "Internet Explorer". Quote
Beardo Posted January 22, 2011 Author Posted January 22, 2011 Tack för svaret. Ska genast pröva det. Quote
Beardo Posted January 22, 2011 Author Posted January 22, 2011 Tack igen! Nu fungerar det. Med 32-bit IE kan jag se film och bilder igen. Man bockar Quote
Recommended Posts