kjell-ake Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Hej! Vet inte om detta är Windows 7 specifikt... Precis när windows startar kommer det upp en textruta som jag inte sett tidigare. Hittade programmet i appdata roamingmappen. Är det något skumt eller är det vad det ser ut att vara? Första impulsen var att ta bort det men för en gångs skull frågar jag först... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Vad är det för filformat? Alltså filändelsen på Wauctu32...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Vad står det i textrutan undrar ju jag, programmet ser vi ju på bilden var det är, "Visual Basic Command Line Compiler" .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjell-ake Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Hej! Kan inte se någon filändelse...och angående textrutan så blinkar den till i en "blinkning" när jag trycker på programmet. Försökte att ta ett kort vid uppstarten men det var svårt. Frågan är om jag inte bara skall ta bort det och se vad som händer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts