PCGuiden Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 har förtvivlat svårt att få lösenord att fastna i IE samt att få länkar på hemsidor i en ny flik istället för i samma flik, hur skall man göra... tex jag vill ha anv + lösen till min hemsida permanent iskriver , ialla fall så man kan ange anv namn så kommer lösenordet fram automatisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Personen Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 (edited) Det borde finnas något som heter ungefär Autoifyllning, skulle jag tro. Sen är det väl bara att skriva in: webbadress, användarnamn och lösenord. Allt kommer att fyllas i när du går till webbsidan men du loggas inte in utan måste klicka på "logga in"-knappen själv, såvida det inte finns ett makro-pluginprogram som inkluderar musklick eller bara enter. Hoppas du hittar en lösning! Personen Edited February 25, 2011 by Personen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 (edited) Beror lite på... vilken kodning vill du använda... php, asp, javascript... eller något annat Hursomhelst behövs det lite info från inloggnngsformuläret.. Edit.. Om det är din egna sida du menar att dina användare ska få anv förifyllt Edited February 26, 2011 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts