Fåjaengrogg Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Nu har jag hållt på sen i onsdags utan att kunna uppdatera Sp1.Jag får felkod 800 73 712 Har provat att hämta från Michrosoft där avbryts uppladdningen efter ett tag. Jag provade också i felsäkert där kommer jag till steg 2 sök efter uppdateringar trycker på enter där blir det stopp. Hjälp någon vad gör jag för fel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyJazz Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Hej, jag tror ditt problem kan vara detta: 0x80073712 ERROR_SXS_COMPONENT_STORE_CORRUPT Komponentarkivet är i ett inkonsekvent tillstånd. Ladda ner uppdateringspaketet från den här länken, http://support.microsoft.com/kb/947821 . Bifogar bild, välj där x86 om du har 32 bitars Win7 eller x64 om du har ett 64 bitars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 (edited) Hej! fåjaengrogg... Du kan fåenren. Kunde inte hålla mig, det hör väl inte hit i inlägget, men skoj ska man ha!!!!! Edited February 26, 2011 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fåjaengrogg Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 (edited) Hej, jag tror ditt problem kan vara detta: 0x80073712 ERROR_SXS_COMPONENT_STORE_CORRUPT Komponentarkivet är i ett inkonsekvent tillstånd. Ladda ner uppdateringspaketet från den här länken, http://support.microsoft.com/kb/947821 . Bifogar bild, välj där x86 om du har 32 bitars Win7 eller x64 om du har ett 64 bitars. Nej har hämtat Kb 947821 samma problem. Edited February 26, 2011 by Fåjaengrogg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fåjaengrogg Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 Hej! fåjaengrogg... Du kan fåenren. Kunde inte hålla mig, det hör väl inte hit i inlägget, men skoj ska man ha!!!!! Tackar på förhand om vi se nån stans i världen tar gärna en Irländsk Wisky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepe Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Du blir nog tvungen att göra en reparationsinstallation av operativsystemet enligt vad som framgår av följande. Windows Update-fel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fåjaengrogg Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Du blir nog tvungen att göra en reparationsinstallation av operativsystemet enligt vad som framgår av följande. Windows Update-fel Helt riktigt körde rep skivan så nu har jag Sp1 tack alla för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts