Landsfiskalen Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Hej. Kollar i tidningen XP-Guiden med Våra 50 bästa XP-Tips. Det står att man kan lägga till nya platser i platsfältet om man grejar lite med några registernycklar. Jag har gjort precis som det står, men jag kan inte se någon skillnad i datorn. Vore enklare om jag visste vad platsfältet är till för och vart det finns. Någon som vet? 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Bra fråga! Tror det är dialogrutan "Spara som" eller "Spara" som avses. Platsfältet gissar jag är fältet till vänster... Men som sagt, detta är bara en kvalificerad gissning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 25, 2006 Author Share Posted February 25, 2006 Tack Stenis. Den nya mappen hamnar till vänster i "Spara Som" Va bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts