shysstkille Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 (edited) Hej Jag hade xp på min dator och har nu installerat windows 7,jag får du följande meddelande då jag går in på enhetshanteraren under kategorin busstyenheter: 1394 OHCI Compliant host controller (den här enheten kan inte starta), jag har provat att gå in och uppdaterat drivrutinen och valt "legacy" men det är fortfarande samma trubbel ,ngn som har en lösning? När det gäller grafikkorten så står det följande: Det aktuella grafikkortet kan ha stöd för Aero om drivrutinen är kompatibel med WDDM (Windows Display Driver Model). Kontakta tillverkaren av datorn eller grafikkortet för att få en WDDM-kompatibel drivrutin. Jag har en: Fujitsu Siemens (modell Celsius M/Econel) Edited March 26, 2011 by shysstkille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosse2 Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Ladda hem Slim Drivers så löser det sig nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Skulle nog behöva ha lite mera exakt modellnummer på datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts