Gå till innehåll

Hur addera ihop alla summor i Excel


Recommended Posts

Postad (redigerade)

Hej.

Jag använder Office medföljande faktura-mall, den har säkert alla sett.

Undrar om jag kan köra nåt knep hur man adderar ihop summan i slut-summa-fältet för alla fakturor. 600st

Står såhär idet: =SUMMA(L35:L38)

Alla fakturor ligger i samma mapp.

Redigerad av mario
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...