Gå till innehåll

Minna gadgets visas inte korekt?


The-oak

Recommended Posts

Mina gadgets visas inte korrekt när jag drar dem till skrivbordet varför?

Är det några speciella inställningar man ska ändra eller vad?

Snälla hjälp vill veta vad felet är!!!!

Har bifogat bilder på hur några ser ut när jag drar den till skrivbordet och vissa syns ens inte.

tack på förhand.

MVH The-oak

post-14598-0-91896800-1308310278_thumb.p

post-14598-0-43315400-1308310288_thumb.p

post-14598-0-15400700-1308310341_thumb.p

post-14598-0-87633900-1308310694_thumb.p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

alltså du drar ut en gadget från "gadgetsamlingen" till skrivbordet så blir grafiken korrupt.

Skulle nog först och främst be dig att kolla att du har uppdaterade grafikkortsdrivrutiner, samt att du kört datorutvärderingen i egenskaper för system.

Vilket tema kör du, och du har inte ett för svagt grafikkort så du genom registret skaffat dig tillgång till aero glass trots att Windows dolt detta?

Du kanske kan prova några av lösningarna som förslås här: http://superuser.com/questions/209361/windows-7-gadgets-doesnt-appear-properly

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men att dra dom därifrån där gadgetarna ligger... Hur fungerar det i verkligeten??? Man skall ju dubbelklicka på dom man vi ha på sitt skrivbord... Eller går det verkligen att dra ut dom på skrivbordet och att det sen fungerar som dom ska???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men att dra dom därifrån där gadgetarna ligger... Hur fungerar det i verkligeten??? Man skall ju dubbelklicka på dom man vi ha på sitt skrivbord... Eller går det verkligen att dra ut dom på skrivbordet och att det sen fungerar som dom ska???

Det är typ samma sak. Man gör det som man känner för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...