Gå till innehåll

Benchmarkpoäng


Recommended Posts

Eftersom du har en dator som inte fungerar optimalt (vad jag har kunnat se i din andra trådar), så borde inte ett sån här resultat vara pålitligt.

Är det service pack 2 för vista installerat? Nya fräscha drivrutiner från Nvidia installerade?

Sen vet jag inte hur mycket poäng man bör räkna med att få med tanke på att 8800 är 5 år gammalt (släpptes 2006) samt att GTS bygger på en äldre teknik än t.ex GT(X) (90 istället för 65 nm och en långsammare kärna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan det stämma? tycker det är skit poäng med ett sånt kort.

info intel core 2 duo

2 gigs ram

8800gts

post-10098-0-26473500-1308437556_thumb.j

VARFÖR stirra sig blind på alla tester? fungerar datorn, skippa testerna. Jag har testat min och allt stämmer inte med alla tester, nöjd är jag dock, startar & går som ett spjut. Win7 Ultimate -64. Dell dator från -09.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men efter som andra med samma set upp får omkring 10,000.

och så beter sig mitt konstigt när jag ska spela orkar inga spel typ archlord och det laggar.

här har ni exempel på poäng med samma kort som jag har http://3dmark.com/search?resultTypeId=14&linkedDisplayAdapters=1&cpuModelId=20&chipsetId=323&page=0 se bara vilka skilnader :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...