signator Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 ??? Varför visas inte mina bilder som tumnaglar längre i mina mappar i "mina bilder". Det är lite jobbigt när man ska skicka bilder som man varit ute och fotat i det vackra vinter- landskapet. Jag måste då ha öppet ett bildvisningsprogram, och därifrån kopiera, eller skriva av kortets id. Har försökt med alla medel att få tillbaks det som innan, men utan resultat. Signator in Space ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Hej. Hur visas det nu då? Kan det va så enkelt att det bara är att trycka på visa i menyn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
signator Posted March 4, 2006 Author Share Posted March 4, 2006 Nej det hjälper inte. Det enda jag ser är en ikon på det bildvisningsprogrammet jag valt, sedan spelar det ingen roll vilket. Det hjälper inte att förbocka "visa". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Har du kanske tagit bort visningsprogramet för bilder och fax? 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts