Ängegärd Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Jag får två Windows Live Messenger ikoner i Systemfältet!!! Är det någon som vet hur jag får bort den ena av dessa ikoner? TACKsam för hjälp!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Jag får två Windows Live Messenger ikoner i Systemfältet!!! Är det någon som vet hur jag får bort den ena av dessa ikoner? TACKsam för hjälp!!! Hej! Och svar till Ängegärd. Jag har också 2 st inkoner utav Windows Live Messenger och det är något som chattprogramm är konstruerat att skapa själv, och du kan inte göra något åt detta just nu. Mvh: KalleNordin Link to comment Share on other sites More sharing options...
hez Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 jag har bara en Link to comment Share on other sites More sharing options...
elin.no1 Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Märkligt, jag har bara en också - precis som h*n ovan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts