Gå till innehåll

Arv! Ska vi dela?


Mats H

Recommended Posts

Jag har nog blivit miljonär!

:lol:

Hei venn,

Hvordan er du i dag og din familie? Jeg håper fint, jeg er Mr. Michael Webster, assisterende leder av Credit Suisse Bank her i London, England. Jeg kontakter deg med hensyn til en bedrift forslag som vil være av en enorm fordel for oss begge og de mindre privilegerte seg. Å være assistenttrener Greater London Regional Office, oppdaget jeg en sum av £ 16,500,000.00 GBP (Seksten millioner fem hundre britiske pund) i en konto som tilhører en av våre utenlandske kunder Late Mr. Moises Saba Masri. Han var en jødisk virksomhet mogul fra Mexico som døde i et helikopterkrasj. Mr. Saba var 47 år gammel da både hans kone, hans eneste sønn Avraham (Albert) og hans datter svigersønn døde i et helikopterkrasj.

Valget av kontakter du vekket fra de geografiske natur hvor du bor særlig på grunn av sensitiviteten av transaksjonen og konfidensialitet her. Nå vår bank har ventet på noen av de pårørende til å komme opp for kravet av arven fond men dessverre alt arbeidet har blir annullert. Jeg personlig har vært mislykket i finne verken slektninger eller noen pårørende til Mr. Saba. På denne hilsen, jeg søker ditt samtykke til å presentere deg som den neste av slekt / Will Betalingsmottakers til den døde, slik at utbyttet av denne kontoen verdsatt til £ 16,5 millioner britiske pund kan bli utbetalt til deg.

Dette vil bli utbetalt eller delt i disse prosenter 60% til meg og 40% til deg. Jeg har sikret alle nødvendige juridiske dokumenter som kan brukes til å sikkerhetskopiere dette kravet vi er i ferd med å gjøre. Alt jeg trenger er å laste opp ditt navn til dokumenter og legalisere dem på den britiske High Court for å bevise at du legitim betalingsmottakeren. Alt jeg trenger nå er ærlig samarbeid, taushetsplikt og tillit til at vi ser denne transaksjonen gjennom. Jeg garanterer deg 100% suksess, og at denne virksomheten transaksjonen vil bli utført under virkeområde til loven, og vil også beskytte deg mot eventuelle brudd på kontrakten.

Vennligst gi meg følgende som vi har 5 virkedager å kjøre den gjennom:

1. Ditt fulle navn:

2. Telefonnummer:

3. Kontaktadresse:

4. Alder:

5. Kjønn:

Seks. Yrke:

Etter å ha gått gjennom en metodisk søk, bestemte jeg meg for å kontakte deg håper at du finner dette forslaget interessant. Vær på bekreftelsessiden av denne meldingen og viser din interesse vil jeg gi deg mer informasjon.

Ditt samtykke til denne e-posten og næringsliv forslaget vil bli høyt verdsatt.

Hilsen

Mr. Michael Webster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En skojare till:

Uppmärksamhet !!

Hang Seng Bank Limited

83 Des Voeux Road, Central

Hongkong.

Tel: +852-81769447

E-post: peterhungsung@aol.com

Uppmärksamhet:

Det är förståeligt att du kan ha lite orolig, eftersom

Jag vet inte, men jag har en lukrativ affärsverksamhet förslag till ett gemensamt intresse

att dela med dig. Jag fick länken på sökandet efter någon som uppfyller

Jag föreslår en affärsrelation.

Jag är Peter Wong Tung Shun, verkställande direktör för Hang Seng Bank Ltd har

skyms i ett företag förslag för dig. Jag vill hjälpa mig

genomföra ett affärsprojekt i Hong Kong i ditt land. Detta inkluderar

överföra en stor summa pengar. Allt om denna transaktion

bör göras juridiskt utan problem. Vänligen sträva efter att efterleva de maximala

diskretion i alla frågor som rör denna fråga.

När pengarna har redan framgångsrikt överförts till ditt konto, vi

skall dela pengarna måste godkännas av båda.

Jag vill helst inte värt det i min privata e-postadress nedan (peterhungsung@aol.com) och slutligen, efter att den överlämnades till dig Mer information om denna operation.

Snälla, inte bryr sig om du tar bort e-post, och inte jaga mig eftersom jag lägger min karriär och liv, är min familj på spel med denna

affärer. Även om inget vågat inget gained.Do skicka mig

följande information när du svarar tillbaka till mig.

Ditt fullständiga namn:

Telefon och fax:

Land.

De tidigaste svar på detta brev kommer att utvärderas.

Vänliga hälsningar,

Mr.Peter Wong Tung Shun.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...