Venoms Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Jag letar och letar... men finner inga... Är det någon som har Husqvarna röjsåg 39r och 165x liggande och skräpar i ett hörn någonstans? De behöver inte fungera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Jag har, men behöver den själv! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 (edited) snääääälllla, bara en.... Edit, Jag har en komplett utmärkt fungerande motor till 165x om du skulle behöva... Edited October 13, 2011 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Bara motor utan röret och bara klinga, snören på denna, då får man ju ont i baken.... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts