Hampus Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Hej! Chattade med en McAfee-tekniker, och tänkte mig spara (kopiera) konversationen, men strulade till det, så min fråga blir var kan jag tänkas hitta historiken på vår konversation Hampus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammerfall Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Vilken klient använde du vid chatten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampus Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 Ja alltså, jag gick in via deras hemsida, och där fick jag frågan om att installera ett program, och eftersom jag visste att jag var på rätt rätt ställe så klickade jag bara ja, ja när UAC:en "frågade" så dessvärre vet jag inte mer, men ok eftersom jag nog inte har tillräckligt med info för att kunna få hjälp här, så får jag väl ta chatten en gång till. Hampus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts