Manneman Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Tjenare! Grejar lite med en applikation som heter "ObjectBar" och ska skapa en genväg till Kontrollpanelen... Är det någon som vet var jag hittar kontollpanelen under "Windows"-mappen?... Manneman, Kristianstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mankan Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Det ska fungera med dra och släpp metoden på objectbar om jag inte missminner mig, eller var det objectdock? Men annars så ser genvägen till Kontrollpanelen ut så här: %windir%system32control.exe Med andra ord, control.exe som ligger i mappen system32 "är" kontrollpanelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 10, 2006 Author Share Posted March 10, 2006 Tack, Mankan! Det är ObjectDock man drar och släpper i. Men genvägen funkar 100%... Tack! Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts