nillan Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 (edited) Jag har ett dokument på ett USB minne och skall importera det. Hur gör jag? Edited November 26, 2011 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Likadant som du gjorde när du kopierade över bilderna i tidigare fråga: 1. Sätt i USB-pinnen. 2. I rutan som öppnas klickar du "Öppna mappen för att visa filerna". 3. Leta upp och markera filen du ska kopiera och skriv på tangentbordet, "Control-C"(snabbkommando för kopiera) eller högerklicka och välj kopiera. 4. Klicka på "Dokument" under bibliotek eller annan mapp där du önskar placera imorterad fil. 5. Skriv på tangentbordet "Control-V"(snabbkommando för Klistra in) eller högerklicka och välj klistra in. 6. Färdigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Det gick inte så bra, det blev ett dokument med en massa bokstäver. När jag gjorde så kom en ruta upp se bild Jag försökte tidigare idag och då hamnade dokumentet på Adobe raider, jag kan läsa dokumentet där nu. Vad gör jag nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Nu har jag lyckats fixa det. Tusen tack för hjälpen Nilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts