lissis Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 mitt problem det kommer inte in någon post till mitt windows mail. får jag upp en ruta som säger : 619: Porten kopplades från under fjärranslutningen jag har lagt in gmailkonto och det har fungerat förut, men nu säger det i rutan : Det gick inte att ansluta till servern. Konto: 'pop.gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protokoll: POP3, Port: 110, Secure (SSL): Nej, Socket-fel: 10013, Felnummer: 0x800CCC0 snälla hjälp mig någon därute , vad / hur ska jag komma tillrätta med problemet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Ändra dessa inställningar för pop.gmail.com: Använd SSL: Ja Port: 995 https://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=sv&answer=13287 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Varför inte lägga över till IMAP istället när man ändå ändrar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts