Jery Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Någon som kan hjälpa mig med attributen, kan inte flytta på mina filer för de är skrivskyddade, tar jag bort skyddet så har det kommit tillbaka nästa gång jag tittar, har försökt flytta mp3-filer till ny katalog men det låter sig inte göras :'( Tack på förhand! MP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Hej Ändrar du filskyddet för enskild fil eller hela mappen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jery Posted March 20, 2006 Author Share Posted March 20, 2006 Både och har jag provat..... Även försökt flytta de till en Ny mapp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Hej Är det en undermapp till någon annan huvudmapp ? Dvs att huvudmappen ligger och låser allting ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jery Posted March 20, 2006 Author Share Posted March 20, 2006 Jag har kontrollerat alla mappar och kataloger och filar.....men.... :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jery Posted March 20, 2006 Author Share Posted March 20, 2006 Har även kört cmd och sedan ta bort skrivskyddet med attrib -r *.mp3 i rätt läge. Tacksam för förslag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Har även kört cmd och sedan ta bort skrivskyddet med attrib -r *.mp3 i rätt läge.Tacksam för förslag. Hej Kom på Unlocker..... http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Kolla om filerna har något lås och kör "No Action" dvs inte radera...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts