Tony Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Har installerat om Outlook 2010 och lagt in min sparade PST fil. Allt verkar fungera, allt har blivit inlagt, tills jag skulle hämta ny E-post, då stannar hämtningen och i loggen står "Det går inte att öppna Outlook-datafilen" Fel 0x8004010F. Har kontrollerat mina E-postadresser mot Telia, och alla fungerar, men det går inte att hämta E-posten pga. ovanstående fel. Vad gör man? Tacksam för hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Ta bort kontot - skapa detta igen på nytt och importera allt från den gamla pst-filen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 Tack för svaret, men hur gör man för att ta man bort kontot? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts