lordshivaya Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 (edited) Jag har inte provat många spel men ett problem med åtminstone Explorer tycks vara att den vid varje internetsida öppnar fler än en instans. Lyckas man ansluta till ett online spel fungerar det inte att delta. Kanske finns det något kompalitetsläge att välja som jag inte hittat ännu. Felmedelandet kan se ut så här; An instance of Quake Live is already running. Please close this web page. Om man stänger ner den öppna sidan stängs allt ner. Edited September 21, 2012 by Manneman CAPS uppfattas som högljutt på nätet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnarburken Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Låter som att explorer inte hanterar de uppkopplingar som krävs i arrayobjekt, utan ett enskilt sådant. Tveksamt om de kommer fixa detta så här sent i utvecklingsprocessen, men jag brukar å andra sidan ofta bli positivt överraskad av MS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweanisse Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Jag har inte provat många spel men ett problem med åtminstone Explorer tycks vara att den vid varje internetsida öppnar fler än en instans. Lyckas man ansluta till ett online spel fungerar det inte att delta. Kanske finns det något kompalitetsläge att välja som jag inte hittat ännu. Felmedelandet kan se ut så här; An instance of Quake Live is already running. Please close this web page. Om man stänger ner den öppna sidan stängs allt ner. Quake Live körs ju i webläsaren testa med Google Chrome eller Firefox för att testa om det funkar med någon utav dom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts