essin Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Hej! Var hittar jag loggboken i Windows 8? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Ett par varianter: 1. Win + W och skriv "logg" 2. Windows-tangenten och skriv eventvwr.msc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted October 27, 2012 Author Share Posted October 27, 2012 Jag må vara lite "knäpp". Men var skriver jag eventvwr.msc ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted October 27, 2012 Author Share Posted October 27, 2012 Eureka ! Jag har funnit den(Loggboken ). Sök ,inställningar där finns den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Jag må vara lite "knäpp". Men var skriver jag eventvwr.msc ? Jag vet att det inte är speciellt intuitivt men det enda du behöver göra är att när som helst när du är på Startskämen så kan du skriva vad som helst för att börja söka. Så, tryck Windows-knappen och skriv eventvwr.msc eller vad annat du vill starta och vips så startar det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted October 27, 2012 Author Share Posted October 27, 2012 Jag vet att det inte är speciellt intuitivt men det enda du behöver göra är att när som helst när du är på Startskämen så kan du skriva vad som helst för att börja söka. Så, tryck Windows-knappen och skriv eventvwr.msc eller vad annat du vill starta och vips så startar det. Nu fann jag ett bättre sätt att komma till loggboken .Högerklicka på start i nedre vänstra hörnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Win + X är samma sak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted October 27, 2012 Author Share Posted October 27, 2012 Win + X är samma sak Som vad då ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Som vad då ? Som att högerklicka nere i högra hörnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts