Gå till innehåll

Hur tar jag bort Windows Office 2002 och fristående Word 2002?


Recommended Posts

Jag kör XP Home SP3 och har på min dator haft delar av MS Office 2002 samt en fristående Word 2002 jämte MS encarta Encyclopedia Standard WE 2003 samt MS Autoroute 2002. Jag har ingen aning när och hur dessa program har kommit in i datorn som köptes ny för en 6-7 år sedan. När jag i kontrollpanelen försöker att ta bort programmen hänvisas jag till en CD eller DVD som heter Works Suite CD2 or DVD. Denna CD eller DVD har jag aldrig haft i min ägo. Då jag ska öppna filer i dessa program har jag försökt att använda Open Office Writer efter det att jag har ställt in detta i det senare programmet men det fungerar inte.

HJÄLP!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Hej Grimm! Det finns bara ett sätt: Formatera C:\ och återinstallera. Office går inte att få helt bort, jag har försökt. Jag fick sopa rent och börja från början. Din dator verkar vara såpass gammal att en ny kanske borde passa? Du kan köra ”Windows 7 Upgrade Advisor”, som du hämtar från Microsoft här:

http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows/downloads/upgrade-advisor och se om din dator kan köra Windows 7. Strunt i vad som sägs om programmen, du måste ändå ha modernare, men grafikprestanda och processorprestanda är intressanta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...