Sandstone50 Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Go afton !!Är det inte det ena så e det det andra, Nu får jag ett felmeddelande på den Androida Acerplattan om att tangentbordet tyvärr STOPPATS !! Nån som kan tipsa om vad jag månne har kommit i vägen för knappar / inställningar som jag inte vet om ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 vad är det för platta, vad har du för tangentbord installerat? Har du kikat om det finns några uppdateringav av operativsystemet till den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Gomorron Si3rra, Som sagt ovan, en Acer, modellen heter Iconica Tab, modell A701 På infon om tangentbordet, så står det i felmeddelandet att "Androids tangentbord har ryvärr stoppats" Vad uppdateringar beträffar, så år den uppdaterad. Märkligt att sånt här BARA HÄNDER !!... medan man till ex. sitter och läser nyheterna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Var tvungen att tala med Acersupporten, bara att göra en "fabriksåterställning", vilket elände... och dan innan så var det samma sak /vad som krävdes för telefonen skulle kunna uppdatera... men det har jag inte gjort ännu :-( ... trist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts