Gå till innehåll

Jag begriper inte detta


CGD

Recommended Posts

Jag har haft för ett bra tag sedan ett provprogram installerat på den datorn jag använder nu.

Jag har nu köpt programmet men kan inte öppna filerna som provprogrammet gjorde. Men med en konstig motivering.

 

Den här filen skapades på en annan dator med en högre grad av säkerhet. Att dela den
här filen med en annan användare, det måste sparas på den ursprungliga datorn med \
"tillåta åtkomst för flera användare\" alternativt aktivera i inställningarna för
lösenordet.

 

Vad menas med detta? Programmet är på engelska så det är nog inte det som ger felkoden, och något lösenord har aldrig använts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med lite letande på nätet löste det sig. Men varför det blev så här vet jag fortfarande inte.

Jag fick öppna programmet och sätta ett lösenord samt bocka i "åtkomst för alla". Sedan fick jag radera programmet helt och efter rensning och omstart så installerade jag programmet igen. Startade programmet skrev in lösenordet gick in och tog bort det och var då tillbaka där jag var innan allt strul startade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...