Coma61 Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 Jag har försökt att uppgradera flera gånger på rad nu, lät även den sista stå över natten, men den stannar hela tiden på 32%. Kommer inte längre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 Hur mycket ledigt utrymme har du på hårddisken? Jag har sett en del rapportera det problemet när det varit ont om plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coma61 Posted July 30, 2015 Author Share Posted July 30, 2015 Den delen är inga problem. är har i stort sett bara Windows plus några program på den runt 300G ledigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coma61 Posted July 30, 2015 Author Share Posted July 30, 2015 Nu har jag provat med att installera via iso också, med samma resultat. Det går tydligen inte att uppgradera datorn. Den är bara 6 mån gammal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts