LiLLeN83 Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Hej! Idag installerade min Laptop uppdateringar för Windows 10 PRO. Efter der så kan jag inte gå in i mappar på min dator i utforskaren eller i hemgruppen till mina nätverkadatorer (oxå win10) För när jag ska backa ett steg med pilarna så händer ingenting och skulle jag trycka direkt på föregående i explore fälter så får jag upp ett felmeddelande att nån genvägs tjosan inte är relaterade suck:( Vad är detta för tok? Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 (edited) Har du installerat uppdateringar och startat om datorn? möjligt att problemet löser sig när "KB3081424" har installerats. Om det inte gör någon skillnad, är det liknande detta? Edited August 18, 2015 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Alltid bra med exakta felmeddelanden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiLLeN83 Posted August 18, 2015 Author Share Posted August 18, 2015 Exakt det där fast svenska Tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Har du kollat (om du kommer åt) uppdateringar i datorinställningar för att se om uppdateringar installerats? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts