ByggareBob Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 (edited) Om jag nu klickar att jag gillar bilden, så låt mig då få behålla den aktuella bilden på låsskärmen... Men likt förbannat så väljer Micorosft att byta ut bilden som jag gillade, och fråga om man gillar den nya bilden på nytt.Otroligt korkat och irriterande! Edited November 1, 2015 by ByggareBob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Osäker om jag fattar vad du menar men.. du har väl valt slideshow då kanske? Tanken med det är väl att den ska växla bild? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted November 1, 2015 Author Share Posted November 1, 2015 Nä, det är "Windows Spotlight" under Låsskärmen jag talar om.Många bilder som jag gillat (och de flesta bilder har ett bra motiv!), ligger kanske kvar en eller möjligen 2 dagar, sedan får jag frågan om jag gillar eller inte gillar en ny bild.En helt onödig funktion i Windows 10 anser jag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Ok det är inget jag använder eller ens vet vad det är. Vilket nog är lika bra det för det låter ju lite jobbigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts