Gotte156 Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Hej alla! Har problem med "läsaren" i Microsoft win 8.1. Helst will jag inte ha den läsaren, Jag använder helst Acrobat. Bara 1 program i min PC öppnar med "läsaren" alla andra med Acrobat. Kan stänga av detta program (läsaren)? Och i så fall var? Tack för alla svar! Gottfried Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Går det inte att högerklicka på ikonen för läsaren i startmenyn och välja att avinstallera den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotte156 Posted November 12, 2015 Author Share Posted November 12, 2015 Hej Nicklas! Tack för Svaret. Har avinstallerad programmet nu, som du nämnde. Startade det andra programmet som lade pdf-filen i "läsare", som jag fick öppnar själv. Nu går det program "direkt" till adobe och öppnar. Tack för tipset. Gottfried Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Vad bra att det löste sig. Var så länge sedan jag gjorde det att jag var osäker om jag mindes rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts