Gå till innehåll

Recommended Posts

Bifogad fil är en skärmdump på hur det ser ut om jag finner något på internet som jag vill ha i ett worddokument.

Just denna prick i detta sammanhang är adressen hit till detta forum, som jag klistrade in i ett nytt worddokument.

Om jag vill se www-adressen så måste jag först öppna upp ett tomt papper i word och ha de klart på skrivbordet, sedan så får jag gå in på sidan jag vill kopiera texten från och kopiera den och öppna upp det redan öppnade dokumentet och klistra in texten.

 

Varför fungerar det inte med den första vägen?

Jag har W7 med office2007.

post-13602-0-49246800-1453129194_thumb.j

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vet jag inte ens hur man gör...

Jag försökte klistra in via den funktionen men där hittade jag inte adressen och varken högerklick och klistra in eller ctrl+v eller c fungerade inte, och då får jag skriva in adressen manuellt, men då kan jag ju lika gärna använda mig av worddokumentet...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

datorn är precis ominstallerad och med nytt allting åter igen. och jag har haft det här strulet länge, det kvarstår trots ominstallationer, uppdateringar och reparationer.

Och jag märker främst av problemet när jag skall klistra in länkar i outlook och skicka ett email. I ett vanligt worddokument så är det främst text det handlar om, men det handlar inte bara om kopierad text från internet. om jag skall kopiera text från ett befintligt worddokument till ett nytt, om jag inte har öppnat ett nytt dokument innan jag högerklickar, så får jag pricken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...