Gå till innehåll

Adressbok i Outlook


-64

Recommended Posts

Jag har Win 10 och använder Outlook som e-postprogram. Tidigare använde jag Bredbandsbolagets webbmail, men jag tröttnade på deras ständiga avbrott. Dom kunde sträcka sig över ett dygn ibland. Jag använde webbmailen för att jag inte befinner mig på abonnemangets fysiska postadress och av vissa skäl vill jag inte flytta på abonnemanget.

Hursomhelst, av en ren tillfällighet kom jag att titta på Outlook och upptäckte att det fungerar ju även om jag inte är på abonnemangets postadress. (Bredbandsbolaget nästan "förnekade" att det skulle kunna fungera så när jag frågade dom för ett par år sedan) Så jag använder Outlook sedan någon månad som e-postprogram. Det var också förvånansvärt snabbt och enkelt att ansluta sig. Någon minut, så var allt klart! 

Men jag lyckas inte lagra några andra e-postadresser i Adressboken. Den tar inte emot något när jag försöker skriva in någon e-postadress. Hur gör man det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...