CGD Postad Juli 11, 2017 Dela Postad Juli 11, 2017 När jag skriver ett mejl så läggs det alltid två kopior under skickat. Varför gör det det? Det borde ju räcka med en kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
alex_m Postad Juli 11, 2017 Dela Postad Juli 11, 2017 under menyn verktyg ---"kontoinställningar" fliken "kopior & mappar" väljer man var utkast, sända kopior m.m ska sparas. kolla om det verkar vara ok där först mvh alex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
CGD Postad Augusti 11, 2017 Författare Dela Postad Augusti 11, 2017 Tack för hjälpen Alex. Jag har markerat på samma sätt som du under fliken Kopior och mappar. Men det blir ändå alltid två kopior som sparas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.