Gå till innehåll

Recommended Posts

gsb,

det går inte att komma in på Outlook. Har desperat avinstallerat programmet och gjort en återinstallation med installations DVD.

Felet kvarstår.  Har även Thunderbird installerat så vi kan korrespondera den vägen. Dessvärre har jag bara gamla outlookfiler sparade med kalender och adresser.

Kan inte köra filerna då Outlook 2010 inte går att öppna. Stänger jag Outlook kommer detta bif. meddelande. Hur stänger man den andra versionen? Hittar inte denna.

Outlook 1.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här får du en länk till sysinternals och programmet "Process Explorer" som ett mycket bra program för kontroll av aktiviteterna i Windows, leta fram programmet du vill avsluta och högerklicka på det och välj att avsluta det,  krånglar så kan du starta det administratör, högerklicka bara på ikonen

Process Explorer är kraftfullare variant Aktivitetshanteraren, Sysinternals som programmet hämtas ifrån en hel del bra program som kan hämta själv använder jag dessutom programmet Autoruns, Botanisera bland alla programmen så kan ni hitta program som ni gillar.

Det är en bra sida det var väl därför  som Microsoft köpte det för ett antal år sedan och som skapade det fortfarande hand om det

https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/process-explorer

 

HANS

 

P.S.

som du ser så ändrade jag när jag hade läst ditt  inlägg, men ta ner programmet ändå det är bra, det installeras inte det är att köra på och det visar all processer i windows

D.S.

Redigerad av Hanseg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...