Appcon Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 Svårt att förklara men; Hustrun har bytt dator efter pajad HD. I outlook har hon inte "byggt upp" kontaktregistret. Den gamla disken har jag fått snurr på men VAR kan jag hitta de mail-adresser som dyker upp när man skriver in adr. adressfältet. Dvs förslagen som dyker upp? Har använt en gratis PST-läsare & konstaterade att hon Contacts var tomt. Skulle vilja hitta & flytta adresserna till den nya komputtern hon använder. Tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 De ligger i .ost-filen som ligger i c:\användare\%namn%\appdata\local\microsoft\outlook, I den filen ligger även alla mail. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appcon Posted December 17, 2019 Author Share Posted December 17, 2019 Tack, men någon OST-fil hittades inte - någonstans. Hon har bar använt outlook som ren skriv/mail-maskin. Hittade RoamCache -filer som jag kopierade över för ev hitta något. Får fila vidare på detta ämne. (tanten e inte gla) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts