Belsebub Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Är det nödvändigt att ha adblock Filterset.G updater installerat. Jag märker ingen skillnad när jag inaktiverar det. Ska man synkonisera det till adblock eller gör den det själv automatiskt när jag installerar det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Adblock Filterset.G updater installerar och uppdaterar ett antal filter. Om du inte använder det, så måste du själv markera all reklam så att Adblock vet vad den skall blockera, men det funkar ju givetvis också, men det blir ju lite mer jobb. Med Adblock Filterset.G updater så slipper du den allra mesta reklamen utan att själv behöva göra något. Du behöver inte göra något särskilt för att få det att funka ihop med AdBlock, den synkas automatiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 Aha! då förstår jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts