magne58 Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Har avinstallerat McAfee från min dator och tänkte lägga in Panda istället men nu får jag ett felmedelande att McAfee använder något program så instalationen stängs ned. Är det någon snäll själ som har något förslag hur jag ska få bort allt McAfee skit som finns kvar?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Hej McAfee version....... Googla på "mcafee avinstallera" "mcafee uninstall" så hittar du massor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magne58 Posted June 4, 2006 Author Share Posted June 4, 2006 Såg dom där sidorna tyvärr för sent ,änvände bara lägg till ta bort och nu är det tydligen nått kvar iallafall!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torsten Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Hej Installera M,affi igen och ta bort på riktigt sätt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Såg dom där sidorna tyvärr för sent ,änvände bara lägg till ta bort och nu är det tydligen nått kvar iallafall!!! Hej Tjau... Googlar jag så får jag flera länkar inkl McAfees egna kring manuell borttagning. På svenska en länk till IDGs forum......... Tydligen är det McAfees säkerhetscenter som spökar och mcafee.com. Sedan skriver du fortfarande inte vilken version det är frågan om.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magne58 Posted June 4, 2006 Author Share Posted June 4, 2006 vet ej vilken version det är,köpte datorn från Dell och så här står det. McAfee Security Center 90 day trial version. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Hej Enligt Dell så här.. http://support.dell.com/support/topics/glo...;l=en&s=dhs Om du strulat till det så får du installera igen som Torsten skrev. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magne58 Posted June 5, 2006 Author Share Posted June 5, 2006 Ska testa det här ,tyvärr så kan jag inte insstallera McAfee igen för inga skivor följde med i köpet av Dell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts