Lasse B Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Fråga. Har använt Widgetar ibland till och från. Men efter den senaste uppdateringen av Kumulativa KB 50 10 386, verkar något ha gått galet. När jag öppnar Widgetar, står den bara och blinkar, utan innehåll, och datorn går på högvarv, tjuter, lugnar inte ner sig heller, förrän jag går in i aktivitets hanteraren, högerklickar på Widgetar, och klickar på avsluta aktivitet. Nu är jag inte säker på om det är uppdateringen, eller något som är fel från Windows, någon med samma problem, vad kan man göra ?? Tacksam för ett svar. Mvh Lasse b Quote
Lasse B Posted February 11, 2022 Author Posted February 11, 2022 Hej Igen, nu funkar det igen, var säkert något från Microsoft. Ha en bra helg alla på forumet. Lasse B Quote
_.M Posted May 2, 2022 Posted May 2, 2022 On 2/11/2022 at 10:26 AM, Lasse B said: Hej Igen, nu funkar det igen, var säkert något från Microsoft. Du behövde inte göra något speciellt? Jag har haft samma besvär på min dator, men avaktiverat widgetar och inte aktiverat dom på flera månader, utifall att problemet skulle återkomma. Quote
Recommended Posts