Gå till innehåll

Köpa skrivare


kiwi01

Recommended Posts

Har registrerat en beställning nu, det blev Pixma TS5350i. Kan inte påstå att det var någon väl genomtänkt beslut från min sida; jag velade mellan dessa två modeller och reagerade på att TS3351 inte kan skriva dubbelsidigt, det låter lite 90-tal, jämfört med uppgifter som Cecilia rapporterade ovan, dvs energiförbrukning som ju är dagsaktuellt.
Hittade en test av TS5350i där den gavs 4,5 av 5 i betyg (men många anmärkningar också. 
När jag såg i morse såg att priset för den förstnämnda gått upp också under natten (i stort sett samma pris för båda sorterna), kände jag det är dags att bestämma sig i stället för att börja söka efter tredje alternativ...
Vad tycker ni?

Jag är så glad och tacksam för alla vänliga medlemmar som har delat med sig av synpunkter och kunskap! Ni är helt fantastiska 😄

Jo, bara för att jag hittills har klarat av att installera allt på egen hand, är det inte säkert att jag gör det denna gång. Eventuellt startar jag en ny tråd vid behov. 

UPS har aviserat leverans 1 december. 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...