AtaPulja Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 Hej alla därute, 8) Jag är väldigt musikintresserad,och har en stor CD-samling som håller på att växa mig över huvudet,skulle därför vilja ha tips om något bra registerprogram så att jag kan börja katalogisera den,eftersom det börjar bli lite svårt att hålla reda på vad jag har i samlingen.Gratis- program eller betalprogram spelar ingen roll,bara jag får tips om något registerprogram. Tack för hand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Hej Prova DiskBase 5.17 som är gratis. Tidigare var det ett shareware som övergått till gratisvara. Den funkar bra till mina cd skivor och nätverkskataloger, eftersom sökning i lokal databas går snabbare än att söka igenom alla diskar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainerg Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 Jag söker också ett medlemsregister som tilllåter att skicka info via epost bågon som har ett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts