Gå till innehåll

Har laddat hem skärmdrivrutiner - Hur går jag vidare?


Tomas E
Gå till lösning Löst av Cecilia,

Recommended Posts

Har laddat hem dessa från ASUS hemsida. Var ska de ligga? Trodde det skulle finnas ett installationsprogram inbakat. Tänkte att det kan vara idé att ha dem istället för vad som nu är installerat?

image.png.8c9bb5b59261e1031a7fc45dfcffcd6a.png

Läste också nåt kortfattat via en sökning om att när man installerar nya drivrutiner för skärmar så måste man avinstallera grafikkortet först. Hur fasen ska det gå till i så fall? Stod på MS supportsidor men nu hittar jag det inte när jag söker. Minns inte vad jag skrev i sökrutan förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter installation av den nya drivrutinen ser det ut så här. Visserligen är det så att säga en nivå upp om man jämför med bilden tidigare. Men det som syntes i bilden som motsvarar den här nedan så stod det bara monitor INF. Finner det lite märkligt att även Samsung-monitorns drivrutin helt plötsligt finns där. 

image.png.e00e5693583bd5266e989a435d3b3a93.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, Tomas E sade:

Man får rätt lite info om den som är installerad. Datumet är väl när den först skapades men jag hade gärna sett ett datum för senast ändrad också.

När en fil ändrades senast ser du i Utforskaren genom att kolla filens Egenskaper.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...