MrBigSpender Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 Hej, jag laddade in senaste versionen av DC++ och råkar hela tiden ut för problem med min Internet förbindelse. Det är väldigt långsamt att surfa, dessutom får alla som laddar upp filer från min dator väldigt mycket bandbredd medans jag får väldigt låg. hur gör jag för att avhjälpa detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrXP Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 tar bort och dc++. så var problemet löst. hhahahaah förlåt hämta / andvänd något program på download.com istället Most Popular Software Downloads http://www.download.com/3101-20-0-1.html?tag=pop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 tar bort och dc++.så var problemet löst. hhahahaah förlåt hämta / andvänd något program på download.com istället Most Popular Software Downloads http://www.download.com/3101-20-0-1.html?tag=pop Kul du MRXP. Jo du kan ta bort Dc++ är inte bra skaffa uTorrent ! www.utorrent.com // Podbot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1101 Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Kul du MRXP. Jo du kan ta bort Dc++ är inte bra skaffa uTorrent ! www.utorrent.com // Podbot Bra "Podbot" det är programmet man ska använda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Kul du MRXP. Jo du kan ta bort Dc++ är inte bra skaffa uTorrent ! www.utorrent.com // Podbot Bra "Podbot" det är programmet man ska använda Hihi, uTorrent kan ger upp hasting som du sa .... Men inte mycket över typ 25 kbit för upphasting // Podbot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1101 Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Kul du MRXP. Jo du kan ta bort Dc++ är inte bra skaffa uTorrent ! www.utorrent.com // Podbot Bra "Podbot" det är programmet man ska använda Hihi, uTorrent kan ger upp hasting som du sa .... Men inte mycket över typ 25 kbit för upphasting // Podbot Men men, den äger ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Kul du MRXP. Jo du kan ta bort Dc++ är inte bra skaffa uTorrent ! www.utorrent.com // Podbot Bra "Podbot" det är programmet man ska använda Hihi, uTorrent kan ger upp hasting som du sa .... Men inte mycket över typ 25 kbit för upphasting // Podbot Men men, den äger ändå Ja självklart hehe. Använder inte Bitcomet mycket dåligt . // podbot & Izu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qrizze Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 typ ingen har svarat på hans fråga men då ska jag vara snäll och göra de. de kan vara så att din brandvägg stoppar trafik osv. testa att öppna portarna för dc++ på adressen så hittar du hur du öppnar portar i din router och hur du ställer in i dc++ http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts