Tomas E Posted November 19, 2023 Share Posted November 19, 2023 Den här appen verkar vara i vägen för omstart. Vad ska jag göra om den inte vill starta om? Under tiden som jag höll på att skriva det här inlägget så startade datorn helt plötsligt om efter cirka fem minuter av snurrande med den där symbolen nedan. Det verkar som sagt har löst sig till slut. Men jag tar ändå tacksamt emot synpunkter om detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Cecilia Posted November 19, 2023 Solution Share Posted November 19, 2023 Ibland kan det vara en process (del av program) som har hängt sig och därför inte tar emot meddelanden från Windows. Om man ser att det är ett normalt program som man hade igång så kan man trycka på Avbryt för att ta reda på varför programmet inte vill avslutas. En gång var det webbläsaren som visade upp en fråga om jag verkligen ville stänga fönstret med fyra flikar och då var det ju bara att klicka OK och så starta om Windows igen. Om det är något man inte känner igen, som i ditt fall, så kan man klicka på Starta om ändå så går det fortare än att vänta på att Windows ska tröttna på säga till. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas E Posted November 20, 2023 Author Share Posted November 20, 2023 (edited) Tack! Jag klickade på starta om ändå men det tog som sagt runt 5 minuter innan den lyckades. Kan i och för sig vara så att musen inte "klickade" när jag tryckte på knappen. Svårt att veta nu. Edited November 20, 2023 by Tomas E Lade till "ändå". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts