Landsfiskalen Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Tjena. Har märkt att datorn vill installera uppdateringarna när jag stänger av. Har sett det två gånger nu. Är det nått nytt dom har börjat med, eller är det bara gamla nyheter som jag har missat? Annars brukar det ju va en gul sköld. Detta är inget fel. Ja bara undrar. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Den funktionen kom med SP2 Alltid när Automatiska uppdateringar har laddat ner uppdateringar till din dator så finns alternativet "Stäng av datorn och installera uppdateringar". Du får givetvis också den gula skölden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 9, 2006 Author Share Posted August 9, 2006 Tack Stenis. Ja, de tar några år innan jag fattar. ;D 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts