Gå till innehåll

Nya outlook inloggning

Gå till lösning Löst av mbgtmari,

Postad (redigerade)

Jag vet inte om jag missat något men vid start av nya Outlook måste jag logga in på de olika konton som jag har.
Det verkar inte vara genomtänkt, eller?
Det behövde man inte göra på den tidigare versionen. Om jag vill återgå till den tidigare versionen hur gör jag då?

Hälsningar
Hasse

Redigerad av haki08
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Lösning
Postad (redigerade)

Kanske kan denna YouTubeinstruktion hjälpa dig att gå tillbaks till den gamla, och mer funktionella, Outlook-versionen
How to Revert Back to the Original Outlook from New Outlook 365
Professor Robert McMillen shows you how to revert back to the original version of Outlook from the new web version.
For those of you who are missing the switch back bvutton, try this advice from Microsoft: To get back to classic Outlook for Windows
Every time you try to launch classic Outlook for Windows you'll be redirected to the new Outlook for Windows preview. You can go back to classic Outlook for Windows by selecting the toggle in the new Outlook for Windows app.

If for some reason you don’t see a toggle in the new Outlook for Windows, try these troubleshooting steps:  
Make sure you try to launch classic Outlook for Windows from the Windows Start Menu, not the new Outlook for Windows. The new Outlook for Windows has a “New” tag on its app icon. For classic Outlook, select the icon without a “New” tag.

1. From the Windows Start Menu, type “Registry Editor” in the search box and select the Registry Editor app.

2. Navigate to the following path: Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Preferences

3. Scroll to the bottom of the list to and double click on UseNewOutlook.
4. Enter 0 in the Value Data field.
Attempt to launch classic Outlook for Windows from the Windows Start Menu.

https://www.youtube.com/watch?v=w5D4KI4dSYM
Du skriver förstås Registereditorn i sökrutan bredvid Start för att få upp den. Att skriva en nolla för någon funktion i Registereditorn är något jag haft stor nytta av när jag inte velat ha någon av Microsofts nya funktioner.

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...